Vždy načas pomocou novej služby

Posted on


Určite poznáte situáciu, kedy sa ponáhľate na vlak a pred Vami stojí rada z desiatich ľudí. Zástup sa vlečie pomaly a Vám za päť minúť odchádza vlak. Alebo pochybíte Vy a prídete na poslednú minútu. No v žiadnom prípade Vás nechcem poučovať, pretože ja som taký istý. Dnešný svet sieťových pripojení nám však v tomto smere prišiel na pomoc, pretože od 11. júna 2017 nám Železničná spoločnosť Slovensko dopriala službu, kedy si môžeme zaobstarať lístok pomocou SMS správy.
kolejiště na nádraží

Túto službu však môžeme využiť iba pri cestovaní vlakmi tejto spoločnosti. Ide o klasický postup, kedy zašleme SMS správu na číslo 2255, v prípade záujme o tatranské lístky odošleme správu na číslo 2233.

Následne dostaneme spoplatnenú správu, ktorou sa pomocou mobilu preukážeme revízorovi. Ten ako zamestnanec tejto firmy bude určite vedieť, o čo ide. Nemusíte sa báť negatívneho a nechápavého prístupu z jeho strany.

Stačí, ak SMS bude mať beztextovú podobu. Odoslaním takejto čistej správy nám zabezpečí lístok s platnosťou 60 minút, ktorého cena je 2, 50 euro, no môžeme zažiadať i o 20 minútový, ktorý bude samozrejme lacnejší. Vyberieme si  formou správy, ktorú odošleme prázdnu, alebo s jedným znakom. Konkrétnejšie Vám to zatiaľ priblížiť neviem.
turista s maou

Čo sa týka tatranských lístkov, postup je rovnaký, pričom máme možnosť zažiadať o dvojhodinový lístok v cene 2 eurá alebo dvadsaťštyrihodinový, ktorý bude drahší len o polovicu, teda bude stáť 4 eurá.

Lístky si však môžeme zaobstarať ešte modernejšou formou, pomocou aplikácie SMS- LÍSTKY – VLAKY, ktorá je prehľadnejšia a nebudeme si musieť pamätať čísla. Táto aplikácia nás priebežne informuje o stave našej objednávky, skrátka o všetkých detailoch, ktoré súvisia s jeho objednaním a následným platným vydaním. Okrem týchto detailom nám poskytuje informácie o aktuálnom meškaní vlakov, čo nám určite príde vhod.

Vždy načas pomocou novej služby
5 (100%)1